Hvis du mener, at du har fået forkert rådgivning eller på anden måde er utilfreds med rådgiveren eller den rådgivning du har modtaget i Bedre Psykiatris Pårørenderådgivning, har du altid mulighed for at klage. Brug klageformularen nedenfor. OBS. Vi kan desværre ikke modtage klager via telefon eller mail, alle klager skal ske gennem formularen.
Det er vigtigt at du oplyser følgende i formularen:
- Hvilken dato og hvilket tidspunkt, du fik rådgivning
- Navnet på den rådgiver, du var i kontakt med. Kan du ikke huske det, så skriv hvilken faglighed vedkommende havde
- Hvad der skete og hvad du vil klage over
Klagen bliver modtaget af rådgivningens øverste leder programchef Vibeke Lybecker, som er ansvarlig for at behandle klagen i samarbejde med den faglige leder Cecilie Sørensen. Lederen inddrager den rådgiver, som klagen handler om ift. en nærmere redegørelse af forløbet, og afgiver svar til klageren, med en konkret stillingtagen til klagen samt en tilstrækkelig begrundelse herfor.
Du får svar på din klage inden for syv arbejdsdage. Derefter sletter vi korrespondancen og dine informationer.
Læs mere i vores privatlivspolitik