Du kan klage over den rådgivningen, du har fået i Bedre Psykiatri. Det kan f.eks. være, at du føler, at du har fået forkert rådgivning, eller du synes, at rådgiveren var grænseoverskridende? Brug formularen nedenfor. Vi kan desværre ikke modtage klager via telefon eller mail.
Det er vigtigt at du oplyser følgende i formularen:
- Hvilken dato og hvilket tidspunkt, du fik rådgivning
- Navnet på den rådgiver, du var i kontakt med. Kan du ikke huske det, så skriv hvilken faglighed vedkommende havde
- Hvad der skete og hvad du vil klage over
Klagerne bliver modtaget af rådgivningens faglige og organisatoriske leder, Jane Alrø Sørensen, som også er ansvarlig for at behandle klagen. Lederen inddrager den rådgiver, som klagen handler om ift. en nærmere redegørelse af forløbet, samt afgive svar til klageren, herunder en konkret stillingtagen til klagen samt en tilstrækkelig begrundelse herfor.
Du får svar på din klage inden for syv dage. Derefter sletter vi korrespondancen og dine informationer.
Læs mere i vores privatlivspolitik